Iara alb…

Nu sunt eroina in propria mea poveste. Nu cred ca sunt nici macar personaj secundar. Defapt, ca sa fiu sincera, nici macar nu cred ca e o poveste. E mai degraba o piesa de teatru scrisa prost, jucata si mai prost. Eu nu sunt unu din actorii disperati sa se faca auziti, ci sunt scenaristul din umbra, care vrea sa aibe un cuvant de spus, undeva.

Oamenii sunt niste ciudati, Niciodata nu inceteaza sa compare. Nu obosesc niciodata din a-si compara viata mizera sau frumoasa cu a altuia, oricine ar fi acest altul. Oamenii uita sa mai fie fericiti…si plang pentru asta.

Ma simt trista si rece. Nu e din cauza sezonului si nu e nici vina fulgilor. Defapt, ei, saracii, se chinuie prin dansul lor haotic sa ma faca sa zambesc. Mai reusesc din cand in cand.

Iar ai plecat, baby, si m-ai lasat inconjurata de alb. Ca si ultima data cand te-am regasit, tu nu mai erai demult al meu.

~ by Vero on October 16, 2010.

One Response to “Iara alb…”

  1. […] Iara alb… Sat Oct 16, 2010 16:04 pm Nu sunt eroina in propria mea poveste. Nu cred ca sunt nici macar personaj secundar. Defapt, ca sa fiu sincera, nici macar nu cred ca e o poveste. E mai degraba o piesa de teatru scrisa prost, jucata si mai prost. Eu nu sunt unu din actorii disperati sa se faca auziti, ci sunt scenaristul […] […]

Leave a Reply

 
