half of it

Se intampla in mine, cateodata, sa ma pierd. Sa gasesc franturi si sa uit de real.
Se mai intampla, tot in mine, sa ma descopar. Sa uit ca am promit si sa-mi las sufletul liber.
As vrea acum ca invitatia in castel sa poata fi reala. Defapt, as vrea o ploaie de vara.
Cand ma gandesc nu doar la lucrurile mici pe care le vreau cu adevarat, imi dau seama ca poate cei din jur au dreptate. Un lucru atat de complicat se naste dintr-un lucru atat de simplu. Sa fiu cu el tot timpul, chiar daca, defapt, nu sunt niciodata. Multe se pot intampla in doua saptamani. In seara asta esti aici, cu mine.
Imi imaginam iarba aia uda, stropita de roua, in locul pamantului inghetat. Si aveam ochii inchisi. Era intuneric pe ambele parti ale pleoapei.
Vantul se juca inca odata cu parul meu, intr-o singura directie.
Ma gandeam la un singur lucru. Perfectiunea.

~ by Vero on October 26, 2010.

Leave a Reply

 
