cercuri

Zilele se pierd, mai nou, in cautari. La propriu si la figurat, caut toata ziua…
Nu imi amintesc ce trebuia cu siguranta sa nu uit, si de doua saptamani traiesc cu impresia ca trebuie sa tot fac ceva, dar nu mai stiu ce. In fiecare sfarsit de saptamana imi intalnesc prietenii, pentru ca saptamaniile le pierd intre scarile de la universitate si cursurile prea lungi. Imi e dor de ei, in fiecare zi, de luni pana miercuri, cateodata si joi. Apoi, pentru noi, e week-end, si ne vedem.
nu vreau sa transmit starea mea cuiva si nu vreau sa demoralizez pe cineva care abia astepta sa fie student, dar cea mai buna parte, pana acum, e sindicatul. Si, fara ironie, urcatul scarilor. nu sunt 30 de minute de urcat, ca eu si Del ne-am cronometrat (ca niste zombi am urcat azi, fiind bolnave amandoua), dar ne-a luat doar 8 minute…pana sus…din statie…

~ by Vero on October 27, 2010.

Leave a Reply

 
