am spus-o si pe asta

De fiecare data cand m-am simtit jignita sau suparata, mi-a trecut repede. Mai repede decat la oricare alta persoana, cu toate ca a durat un infinit in lumea mea. Cu toate ca mie nu mi-a placut si nu imi place nici acum, nu am putut niciodata sa nu traiesc cu frica aceea imensa ca cineva, oricine ma va compara cu oricare alta persoana din trecut sau ca va avea mai putin incredere in mine din cauza ei. Si cu toate ca am incercat, nu am putut niciodata sa trec peste frica inexplicabila ca cineva important pentru mine va fi sau va face oricare lucru pe care o persoana din trecut l-a facut si m-a dezamagit.
Vrei sa stii de ce am fost altfel acum, in ultima vreme? Nu stiu de ce imi e mai usor sa iti spun asta cand nu esti aici si nici nu mi-ar placea expresia de pe fata ta, daca te-ai stramba dezgustat sau nervos cand mi-ai citi randurile. Pur si simplu nu mai vreau sa te superi sau sa te enervezi din cauza mea… de fiecare data cand cineva incepea sa devina ceva mai important, si “numarabil pe degetele de la o mana”, disparea. Nu deodata, nu fara sa simt.
Cu toate ca ai impresia ca aberez si ca ma invart in jurul subiectului, am spus deja jumatate din ce am de zis. De restu nu mai e nevoie…doar tu intelegi, nu?

~ by Vero on October 29, 2010.

One Response to “am spus-o si pe asta”

  1. […] Am spus-o si pe asta Fri Oct 29, 2010 21:07 pm De fiecare data cand m-am simtit jignita sau suparata, mi-a trecut repede. Mai repede decat la oricare alta persoana, cu toate ca a durat un infinit in lumea mea. Cu toate ca mie nu mi-a placut si nu imi place nici acum, nu am putut niciodata sa nu traiesc cu frica aceea imensa ca cineva, […] […]

Leave a Reply

 
