About an old one

Undeva prin 23 Iunie, cand inca mai eram terorizata de liceu si stresata, mi-am facut o lista pe termen lung. Lista!

Mai mult pentru mine, vreau sa stiu ce am realizat din ea si ce nu. Pentru mine, cea mai buna metoda de-a vedea, e sa scriu.

1. Am priceput ceva la istorie, am avut o nota nu stralucita, dar am fost multumita. 7 sau 8, undeva pe acol, iar nota de la B.A.C s-a invartit tot in juru’ lu’ 8 (peste). Chiar mi-am bagat numai un dosar, cu doar o optiune, si pana la afisarea listelor am facut “santuri in curte”.
2. Nu mai stiu care era ideea cu fotoliul, dar am dormit bine toata vara. Odata cu toamna, am schimbat tot in camera, inca odata…
3. Distractie a fost, premii am luat.
4. Nu, am ramas cu Matei…ne iubim si acum. Nu cred ca mai vreau sa ne despartim vreodata.
5. Nu, nu m-am angajat deloc, cu atat mai putin intr-o librarie. Epic fail. *sad, sad*
6. Nu mai cumpar reviste, nu mai cumpar papusi, dar serios ca nu inteleg nici eu de ce mai cumpar “produse pentru fete”.
7. Am fost in regula o perioada. Acum ne vedem odata pe saptamana.
8. A fost o absenta bine-meritata…n-am putut sa stau prea mult departe.
9. Am terminat-o povestioara aia, a avut un final genial…si va avea si o continuare intr-o parte a doua care are doar partial legatura cu I.
PS. Nat s-a indragostit de o alta poveste…pe care trebuie sa o termina cum.
10. Cred ca am rezolvat problema cu “unii’, dar nu am renuntat la a fi “artagoasa si intepata”. Nu as recunoaste asta, daca nu ar fi intr-adevar asa.

~ by Vero on October 31, 2010.

2 Responses to “About an old one”

  1. La 6, ştiu eu de ce cumperi produsele alea. Pentru mine b-).

Leave a Reply

 
