new goals

Nu stiu exact ce vreau de data asta, dar, o sa incerc si eu ca Alex , sa-mi stabilesc si o perioada exacta pentru “indeplinirea” …dorintelor.
1. Timp?
Cred ca acum, daca as avea timp, nu as stii ce sa fac cu el. Deja in a patra sau a cincea saptamana ma simt…in priza. Nu cred ca as vrea ca programul sa mi se schimbe. Am timp, zic, pentru toate. Pun accentul pe ce trebuie, gresesc sometimes, continui…

nu…am incercat sa ma gandesc, dar e inutil. Orice mi-as dori acum, nu as fi cu adevarat necesar. Nu exista ceva ce sa imi doresc, ce as vreau si sa nu am deja.
Pnetru orice lucru pe care l-am vrut odata si nu-l mai vreau acum, ar trebui sa am timp, ar trebui sa fiu inca odata altfel, ar trebui sa accept sa stiu putine. Eu chiar nu stiam, adica, nu realizasem ca, intr-adevar, ca sa iti dai seama cat de putine stii, trebuie, totusi, sa stii cat mai multe.
Nu vreau sa ma amorezez, nu vreau sa nu imi pese de scoala, nu mai vreau sa visez aiurea.
Mi aexista un singur lucru pe care l-as vrea…dar nu e chiar “de spus”, pentru ca e interpretabil.

2. Lucrul interpretabil.

~ by Vero on November 1, 2010.

Leave a Reply

 
