si recomandari

Leapsa de la Rox. N-o dau mai departe.
Melodiile:
1.AlexDay – The world is mine(I dont know anything)
2.Sons of admirals – Here comes my baby
3.Timpuri noi – Tata
4.Johann Pachelbel – Canon (drums remix)
5.Daughtry – September

Carti…
1. Dorinta (A. Q.)
2. Noaptea teilor vrajiti (P. C.)
3. Vara ultimei iubiri (P. C.)
4. Deceptie (A. Q.)
5. Iubire intre doua lumi (S. G)

~ by Vero on November 2, 2010.

7 Responses to “si recomandari”

  1. Ce veche e melodia aia de la Daughtry! 🙂 Hmmm, daca iti place, sa stii ca are multe melodii bune pe noul sau album “Leave this town”, nou ptr voi, like “Call your name”, “Life after you”, “What have we become”… Ma rog, albumul e din 2009,deci, cum ziceam, vechi. Oricum, merita ascultat intregul album.

    • haha…stiu de Daughtry de ceva vreme…mai mult de un an…prima melodie pe care am ascultat-o de la ei, “What About Now “, am folosit-o si la scoala, la proiect, la engleza, cand inca mai faceai cu noi.

  2. Ştii tu vorba aia… : )))

  3. Stiu. Prima melodie pe care am auzit-o de la el, a fost tot aia.
    Btw, ai putea sa asculti si Greg Laswell ptr ca are cateva melodii care, mai mult ca sigur, ti-ar placea… Gen “And then you”, “The one I love”, “I’d be lying”, “Comes and goes in waves” etc. Mai e si Lisa Miskovsky, asta daca esti curioasa, care are niste melodii :x. Masterplan iar sunt :x. Uite, daca vei avea curiozitatea sa asculti ceva de la Masterplan eu iti recomand “After this war”, “When love come closer”, “Falling sparrow”, “Dark from the dying” si inca mai au, dar astea is, zic eu, alea mai speciale. Deci, au niste versuri superbe. Cred ca in versurile melodiei “After this war” te vei regasi… Bineinteles, doar in unele momente de viata ta. Hmmm… de Dead by Sunrise refuz sa cred ca nu ai auzit. Sunt topita dupa 5 melodi de ale lor, iar vocea lui Chester face totul. Si, din nou, versurile sunt foarte profunde.
    Revenind la Daughtry, cantaretzul e vechi, stiu. Dar, eu ma refeream la album, il ascult demult la scoala. Eram topita dupa el. Pana si Owl City se numarau printre preferatzii mei,inca dinainte sa apara la tv sau, mai bine zis, la noi.
    Si, daca vrei ceva ce provoaca dependentza, poti asculta Infected Mushroom-Becoming insane.
    Noh… Aveam mii de artisi ptr. ca mereu ii luam la ghici. Dadeam la litera A, de ex, si gaseam multi care imi placeau si de care n-auzisem in viata mea. Eh, numai ca ai nevoie de muuulta rabdare si timp. A, inca una: “Through her eyes” de la Dream Theatre.
    Dupa cum ai observat, desi nu ne avem bine, tzi-am vorbit in calitate de… om educat. Asta, in sensul ca, lasand la o parte tot ce s-a intamplat, nu vad de ce, stiindu-ti, oarecum, gusturile in materie de muzica nu as putea sa iti recomand unele melodii de care, poate, pana acum nu ai aflat. In concluzie, daca iti vei face timp, crede-ma ca e imposibil ca sa nu iti placa macar una din cele ce ti le-am recomandat.

Leave a Reply

 
