continuare fara inceput

Incepeam sa ma gandesc din ce in ce mai des daca pot sau nu sa am incredere in el. Nu mi se parea corect sa judec fapte pe care el nu le facuse pentru lucruri pe care cei dinaintea lui le facusera. Ei nu avusesera grija de mine si nu era corect sa il judec pe el pentru asta.
Am tras aer in piept si mi-am inchis ochii, spre a-mi mai aminti odata de ce eram inca alaturi de el. Voiam sa imi amintesc fiecare clipa in care ma facuse sa zambesc, si nu doar cele in care, poate fara sa vrea, avusese si grija sa-mi franga inima.
Imi aminteam cum el se infuria de fiecare data cand eu nu ii dadeam dreptate, imi aminteam cum el ma saruta usor pe frunte cand eram prostuta, imi aminteam cum ma incalzea, cand nu imi era neaparat frig, ci frica. Nu as fi putut nici intr-o mie de ani sa uit toate momentele acelea superbe.
Mi-am deschis ochii si m-am indreptat spre fereastra. De cel putin trei zile cerul nu incetase sa planga. Plangea el pentru mine, plangea el in locul meu. Odata cu stropii care nu se mai opreau, imi aminteam momentele pe care le impartisem cu el, si la care ploaia fusese martora. Imi inmuiau sufletul, dar nu puteam sa plang.
Incercam sa imi dau seama de ce nu eram suparata sau in depresie. Cu exceptia momentelor de furie care aveau legate de ele un “i-am spus eu”, dar care treceau, oricum, extraordinar de repede, amintindu-mi situatia actuala, altceva nu mai exista in sufletul meu. Poate mai era totusi si dorul. Un dor de putin timp, dar care stiam ca va ramane pentru totdeauna.

~ by Vero on November 21, 2010.

One Response to “continuare fara inceput”

  1. […] Continuare fara inceput Sun Nov 21, 2010 22:24 pm Incepeam sa ma gandesc din ce in ce mai des daca pot sau nu sa am incredere in el. Nu mi se parea corect sa judec fapte pe care el nu le facuse pentru lucruri pe care cei dinaintea lui le facusera. Ei nu avusesera grija de mine si nu era corect sa il judec […] […]

Leave a Reply

 
