pentru mine

toate au luat-o putin razna in ultima vreme. Nu mi-au placut niciodata inceputurile. nu o incep acum. unu din lucrurile pe care am reusit sa le invat in ultima vreme este ca oricat de greu mi-au fi mie, nu pot sa stric fericirea altora. nici eu, cand eram fericita, nu eram “deranjata” de ceilalti.
nu prea am stiu niciodata cum sa vorbesc despre problemele mele, dar cred ca la un moment dat, de cand sunt, m-am descurca la ai asculta pe ceilalti. stiam ca sa fi om inseamna a fi intr-o continua schimbare, dar tot ce se intampla ma deruteaza. nu mai stiu cine sunt eu.
De cele mai multe ori, imi place sa stiu, inainte sa se intample. nu imi place sa ma trezesc doar in mijlocu a ceva. mi-am facut un plan. defapt, mi-am facut mii de planuri mititele, pentru fiecare lucru care se intampla in viata mea. m-am gandit chiar si la situatiile in care nu mi-ar placea sa fiu, la lucrurile care nu mi-ar placea sa se intample.
Stiu ca as da orice ca toate sa revina la ceea ce obisnuiam sa numesc “normal”. ajunsesem atunci chiar si la momentul in prea mult insemna exact ceea ce voiam. atunci si doar atunci imi place aglomeratia…aglomeratia din programul meu.
acum stiu ca mi-am silabisit dorinta gresit.

departe de asta, intr-o vreme, incercam sa gasesc…defapt, nu sa gasesc ceva, ci sa ma gasesc. sa ma gasesc in scris. am incercat sa incurc si mai tare ceva ce era deja mult prea complicat.
cartea mea preferata ramane…prima carte citita de S.G.

~ by Vero on December 2, 2010.

One Response to “pentru mine”

  1. […] Pentru mine Thu Dec 02, 2010 20:45 pm toate au luat-o putin razna in ultima vreme. Nu mi-au placut niciodata inceputurile. nu o incep acum. unu din lucrurile pe care am reusit sa le invat in ultima vreme este ca oricat de greu mi-au fi mie, nu pot sa stric fericirea altora. nici eu, cand eram fericita, nu eram “deranjata” de ceilalti. nu […] […]

Leave a Reply

 
