mereu, doi.

sa scriu la mine pe blog a devenit un lucru ciudat. am incercat, in ultimele zile, sa deschid fereastra si sa vreau sa spun ceva. sa spun in scris, pentru toata lumea care inca mai trece pe aici, sperand ca eu sa mai fi postat ceva.
E greu, e ca si cum ar trebui sa ma imprietenesc din nou cu … cu o parte din mine.
Nu prea mai sunt multe de spus. Nu prea imi mai gasesc cuvintele. Singurele lucruri pe care le mai scriu acum sunt cursurile si referatele. Nu cred ca sunt foarte multe persoane care sa studieze sociologia si psihologia, asa ca nu o sa postez (referatele/cursurile) aici.
Cel mai des ma intristeaza vestile bune…pe care nu am cu cine sa le impart.
M-am gandit odata ca, daca tot am o veste buna, as putea sa o strig in gura mare, as putea sa o spun oricui. Apoi mi-am imaginat cum ar fi daca cineva pe care nu il cunosc foarte bine m-ar suna sa imi spuna ceva extraordinar din viata lui.
Poate m-as bucura, apoi cu siguranta l-as considera un ciudat. Dar nu cred ca m-ar deranja sa mi se spuna. Apoi, poate m-as intrista. Mereu mi s-a parut ca altii o duc mai bine decat mine, iar sa ma sune un “aproape” necunoscut cu o veste grozava, probabil ar fi ca si cum cineva mi-ar da peste nas.
Cine a ajuns cu cititul pana aici, isi da seama ca ce scriu acum nu are nici o logica.

~ by Vero on December 12, 2010.

2 Responses to “mereu, doi.”

  1. Hey, nu te-am mai vizitat in ultima vreme, nu are rost sa ma scuz.
    Din pacate spun asta.
    De acum incolo o sa vin mai des. Imi e dor de puricei, de Vlad si de tot. Imi e dor de tine.
    Scrii ciudat si ma sperii. >:p

    Ps. Mi-am redeschis blogul.

  2. Nat>:D< si mie imi e dor de tine, de puricel si mai ales de Vlad. am ramas singurica rau. Nu stiu daca mai are rost sa vii pe aici. Nu prea mai scriu…o duc destul de prost. Un capitol trist in viata mea se scrie acum.

Leave a Reply

 
