u don’t care

Am stat putin si m-am gandit la ce vreau…nu mi-a iesit prea bine, nu am ajuns la un raspuns clar.
Cristi stie ca eu cu el vorbim doar despre lucruri serioase si cand i-am spus ca s-ar putea sa imi placa cineva, a ramas fara cuvinte. Fara cuvinte la propriu, mi-a servit un “Nu te-am auzit sa iti placa de cineva si sa fi in situatia asta. Ha, acum stii ce simt eu.”
Desigur, eu aveam nevoie de un sfat, probabil.
La Nat i-am explicat situatia, concluzia fiind ca “atunci cand fugi dupa doi iepuri, nu prinzi nici unu”. Nat a avut cea mai originala idee “sa ii dau cate un morcov fiecarui iepure si astfel, ii impac pe amandoi”.
Versurile unei melodii care imi place enorm (toata formatia imi place, actually) m-au facut sa ma intreb serios “de ce naiba mai scriu?”
Scriu mereu despre un el. Un el pe care nu l-am avut, un el pe care nu o sa il am si un el care alege mereu ce e mai bine pentru mine – frangandu-mi inima. Si ca de fiecare data, nu ma invat minte niciodata.
Nu stiu cum pot sa iti spun eu ceva si ma ingrozeste faptul ca odata cu mine, te schimbi si tu.
Mi-a fost dor de tine din prima secunda de cand ai fost. Mi-a fost dor sa-mi fie dor, si acum imi e dor-dor.
Pana se mai linistesc apele intr-o parte a mea, de ce sa nu le tulbur in cealalta parte? Ti-am mai spus ca abia astept sa fie Luni?

~ by Vero on December 17, 2010.

Leave a Reply

 
