no title here

Ma enerva si inca ma mai enerveaza la culme cand Clau mai e, din cand in cand, comparat cu Cartarescu. N-am nimic personal cu nea’ Cărtă, dar daca ar fi dupa mine, Clau e adevaratul talent.
Cu toate astea, inca de prima data de cand l-am citit, mie de la Cartarescu mi-a placut (si imi place si acu) o poezioara.

Când ai nevoie de dragoste

când ai nevoie de dragoste nu ţi se dă dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti singur nu poţi să scapi de singurătate.
când eşti nefericit nu are sens să o spui.

când vrei să strângi în braţe nu ai pe cine.
când vrei să dai un telefon sunt toţi plecaţi.
când eşti la pământ cine se interesează de tine?
cui îi pasă? cui o să-i pese vreodată?

fii tu lângă mine, gândeşte-te la mine.
poartă-te tandru cu mine, nu mă chinui, nu mă face gelos,
nu mă părăsi, căci n-aş mai suporta încă o ruptură.
fii lângă mine, ţine cu mine.

înţelege-mă, iubeşte-mă, nu-mi trebuie partuze, nici conversaţie,
fii iubita mea permanentă.
hai să uităm regula jocului, să nu mai ştim că sexul e o junglă.
să ne ataşăm, să ajungem la echilibru.

dar nu sper nimic. nu primeşte dragoste
când ai nevoie de dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti la pamânt nici o femeie nu te cunoaşte.
Sursa: RomanianVoice (luv it!)

~ by Vero on December 22, 2010.

One Response to “no title here”

  1. […] No title here Wed Dec 22, 2010 1:46 am Ma enerva si inca ma mai enerveaza la culme cand Clau mai e, din cand in cand, comparat cu Cartarescu. N-am nimic personal cu nea’ Cărtă, dar daca ar fi dupa mine, Clau e adevaratul talent. Cu toate astea, inca de prima data de cand l-am citit, mie de la Cartarescu mi-a placut (si imi […] […]

Leave a Reply

 
