almost 20

azi, ca in oricare perioada in care am timp, am vrut sa ma uit la un film. Am cautat pe net, m-am uitat la reclama, si m-am decis asupra unuia.
Ideea filmului era simpla. la, la 23 de ani, cu doua fetite, ale ei, era casatorita cu tipul care o sarutase prima data. Afla ca urmeaza sa moara si isi face o lista cu lucruri pe care ar fi vrut sa le faca si pe care le va face in doua-trei luni, cat ii ramasese.
Desigur, am apucat sa vad doar o mica parte din film, urmand sa vad continuarea…poate maine.
Traileru’ de la filmu asta m-a facut sa ma gandesc…daca eu as stii ca urmeaza sa mor intr-un timp relativ scurt, ce naiba as face?
as face tot posibilul sa ma simt diferita. mai diferita. nu as spune nimanui.
as poza mai multe lucruri, mai multe peisaje, mai multi oameni. as vizita locurile in care mi-am dorit sa ajung. m-as duce in continuare la facultate, as face tot posibilul, ca si acum, sa fiu printre cei mai buni. probabil as face si un vlog.
nu as rade mai mult. e imposibil, sunt deja cu zambetul pe buze toata ziua.
as incepe din nou sa pictez. as desena, iara. as aduce sevaletul acasa.
as merge la karaoke. as renunta la telefon. as renunta la blog. as scrie doar pentru Nat. as cumpara mandarine zilnic. chiar si vara.
as prinde si eu un rasatit la munte.
as prinde si un apuc la mare. iarna la mare, vara la munte.
m-as indragosti in fiecare zi, de alta persoana. (oh, wait. asta nu se pune. i’m already doin’ it)

~ by Vero on December 24, 2010.

One Response to “almost 20”

  1. […] Almost 20 Fri Dec 24, 2010 0:38 am azi, ca in oricare perioada in care am timp, am vrut sa ma uit la un film. Am cautat pe net, m-am uitat la reclama, si m-am decis asupra unuia. Ideea filmului era simplu. la, la 23 de ani, cu doua fetite, ale ei, era casatorita cu tipul care o sarutase prima data. Afla ca […] […]

Leave a Reply

 
