Leapsa de la Nat mere la Rox

Un ceva: parfum. Ice!

O melodie: Give it up to me – Shakira

Un film pe care vreau să îl văd: The Lake House (again and again and again)

Mă uit la: DVD-ul de pe birou, primit de Craciun.

Vreau să mă uit la: chipul lui.

O formaţie: Taxi

Un citat: ”Daca ai treaba cu mine…nu ma cauta!”

Îmi doresc: sa nu fi facut mama salata cu ceapa.

Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: yap yap…

Dacă ai putea schimba culoarea cerului: turcoaz.

Ai dori: sa nu vorbesc o saptamana.

Leapşa merge la Rox, clar.

~ by Vero on December 26, 2010.

One Response to “Leapsa de la Nat mere la Rox”

  1. […] Leapsa de la Nat mere la Rox Sun Dec 26, 2010 18:59 pm Un ceva: parfum. Ice! O melodie: Give it up to me – Shakira Un film pe care vreau să îl văd: The Lake House (again and again and again) Mă uit la: DVD-ul de pe birou, primit de Craciun. Vreau să mă uit la: chipul lui. O formaţie: Taxi Un citat: ”Daca ai treaba cu […] […]

Leave a Reply

 
