Leapsa de la J, mere la R,N,A.

Cred ca e perioada de ”leapsa”. Ma astept sa mai primesc si, atat timp cat sunt ok, o sa le si fac. So, here it goes. Am primit leapsa, pe 27 Dec, de la Jteph

SUNT destul de ocupată si asta nu prea pare o vacanta. Pe langa asta, nascuta’n Iulie, pe la sfarsit, si boboacă. Gresesc cand uit cat am si spun doar”18”?

AŞ VREA să nu ma mai cert cu nimeni

PĂSTREZ foarte multe chestii de care alte persoane nu am nevoie.

MI-AŞ FI DORIT ca ”acele” carti sa se gaseasca mai usor.

NU ÎMI PLACE ce vad pe la TV.

MĂ TEM de intuneric, de podea, de cei batrani.

AUD MTV Top 10 Love Songs. Pink’s on.

ÎMI PARE RĂU…nu prea imi pare rau.

ÎMI PLACE sa lenevesc, dimineata.

NU SUNT superstitioasa…pana o dau in bara.

DANSEZ (dansam) cand am facut coregrafia pentru Del.

CÂNT tot timpu.

NICIODATĂ nu am reusit sa nu imi fac planuri. Niciodata nu au iesit cum am vrut (a fost tot timpul de zece ori mai bine).

RAR nu e un cuvant prea des intalnit in vocabularul meu. Ori e des, ori e deloc.

PLÂNG cand scriu pe blog.

SUNT CONFUZ(ă) cand incerc sa inteleg relatiile din jurul meu.

AM NEVOIE de oameni, tot timpul.

AR TREBUI sa ma concentrez pe ceea ce e important acum, sa imi iau alti ochelari, sa nu’mi mai indrept parul.

AŞ PUTEA sa nu mai fiu eu, dar as da vieti peste cap.

…si o dau mai departe la: Rox, Nati si Andu.

~ by Vero on December 28, 2010.

2 Responses to “Leapsa de la J, mere la R,N,A.”

  1. Eu aș fi pus ARN (acid ribonucleic) o_O

Leave a Reply

 
