Lalele

cu tine totul e o lunga si completa amagire. o lunga asteptare care are mereu acelasi rezultat.
ma obisnuisem sa te astept si ma obisnuisem sa nu vii. credeam in tot si ma pierdusem usor in vise pe care stiam a le colora. nu mai speram la nici un alt lucru, decat la tine. imi dedicasem universul si imi concentrasem toata fiinta spre tine. inafara de a te avea si de a fi langa tine, nu voiam nimic.
stii cum a fost cand ai plecat?
mi s-a prabusit cerul in cap si mi s-a frant sufletul. mi-ai spart inima in bucatele, ai calcat in picioare fiecare parte din mine care credea.
ai plecat, si am avut nevoie de altul, si mereu tot altul.
nu pot sa cred ca abia atunci cand mi-am revenit, ai decis ca e timpul sa imi mai dai o lectie. ai decis ca trebuie sa ma arunci din nou in valea accea a dezamagirilor, a amagirilor, acolo unde visez sa te am, acolo un cu atat raman.
I’ve changed.

~ by Vero on January 9, 2011.

Leave a Reply

 
