thing…comeB thing

Oameni, daca blogul meu ar fi o persoana, in momentul asta ar primi un hug imens.
Mi-a fost atat de dor sa scriu. Cred ca, de fapt, mi-a fost dor sa am timp sa scriu.
Am atat de multe de spus, incat o sa ma rezum la doar cateva fraze scurte.
In primul rand, asculta Shakira ft Lil Wayne (Give It Up To Me) sau un mash-up destul de dragut: Pink/ Eminem (When I’m Sober) . Sau, amuza-te cu una din cele mai amuzante reclame pe care le-am ascultat in ultima vreme.
Asa, mai mult de atat… “profesia” de blogger e una laudabila si, cu toate ca nu am fost eu prea blogeritza in ultima vreme, acu, daca tot a venit sesiunea si odata cu ea 12 zile de vacanta (13 pentru Mita &Flori) sper si cred ca o sa am timp sa scriiiiiiuuuu. (chestia cu laudabila a zis-o azi un cel mai tare prof…lucru care, desigur, made my day).
hm. cine are Penny in orasul lui, sa mearga cat mai repede sa isi cumpere Marzipan (sau paine de marzipan, sau bomboane de marzipan sau orice…) e la super reducere si are termenul de valabilitate pana in 04…asta e…Aprilie.
Ce naiba mai e de spus? Oh, bafta tuturor celor care intra sau au intrat deja in sesiune [cu exceptia unor persoane. Unei persoane. No. Nu ai nevoie de “incurajari”, le stii pe toate. (si dai o cafea daca ai note mai mici ca mine)].
Nu mai stiu ce e nou. hm. Am gasit in sfarsit o persoana care ma innebuneste asa cum e. Pe langa asta, am gasit si o serie de persoane pe care sa le “adopt”. Mi-am luat doua parfumuri. Gata. Chiar nu mai stiu ce sa povestesc.
Asta e un fel de “come back thing”.
Per total, sunt happy si…toata lumea ar trebui sa fie.

~ by Vero on January 19, 2011.

Leave a Reply

 
