Cora….

Trecusera deja cateva saptamani bune.  Ma uitam la Cora uimita. Isi revenise chiar a doua zi si arata din nou extraordinar si de neatins.  Eram atat de curioasa la ce se gandea sau cum reusea sa isi ascunda sentimentele.

Eu nu puteam sa imi revin. Traiam prinsa de trecut, amintindu-mi momente si retraind clipe. Imi doream sa uit ca de fiecare data. Daca as fi stat sa analizez, cu siguranta nu mi-ar fi placut ce era.

Ma comparam cu Cora. Vedea in ea exact ce as fi vrut eu sa devin, dar parca totusi…lipsea ceva. Prea se lasase acaparata de munca, prea nu parea ca iubise vreodata. Apoi am inteles. Brusc, si cu lacrimi in ochi am inteles.

Diferenta dintre mine si Cora era la nivelul cuvintelor. Pe ea o afectasera, o lovisera si acum le folosea rar si cu precautie. Cora pusese prea multa pasiune in ceva si isi regreta fiecare zi pentru asta. Si in final, Cora fusese inselata de multele cuvinte neadevarate.

Nu m-am putut abtine….Cora era la aceasi masa, ca de obicei. Mi-am luat cafeaua de la bufet si am plecat spre ea. M-am asezat si l-am rugat din priviri pe Marco sa plece. A inteles. Mereu intelege. Niciodata nu se supara.

Cora astepta sa ii spun  ceva. M-am uitat la ea atenta si am realizat ca are un invelis uman. Sub toata gheata pe care o arata la exterior, sub toata armura aceea, Cora avea un suflet. Putea sa simta dragostea, curiozitatea, nerabdarea…

– Eu as vrea sa stiu ceva…

– Eu nu stiu daca vreau sa iti povestesc. ma blocase ea.

– Eu intreb, si tu spui daca e sau nu asa….Merge?

A stat putin ca se gandeasca. Instinctul primar triumfa. Cora accepta.

– Tu ai fost ranita de cuvinte? am intrebat clar, direct si mai in soapta.

A stat putin sa se gandeasca. M-a analizat cu ochi critic, apoi a tras aer in piept.

– Doar cuvintele raman cand actiunea lipseste cu desavarsire. Sau, si pasivitate este totusi o actiune, o decizie.

Am reactionat ciudat. Stiam ca asta urma. De fapt, banuiam si eram aproape sigura. Dar cand mi-a spus asta, m-am ridicat si am plecat.

~ by Vero on February 28, 2011.

Leave a Reply

 
