review

hallo.
eu sunt Vero.
si nu am mai scris de foarte mult timp.
dar nu am avut timp, serios.
dar, motivul pentru care am azi timp…
nu o sa ma fac de ras sa il spun.

anywayz, daca tot sunt aici, imi fac si un review.
Inainte de sesiunea de examene imi dorisem o serie de lucruri. Majoritatea am reusit sa le fac sa fie reale, unele m-au dezamagit, dar…
Frate, nu am mai scris de o gramada de timp. Imi storc creierul ca pe un prosop aproape uscat, scotocind dupa o idee. Nu reusesc sa “spun” ceva ce sa nu mi se para ca suna penibil.
Asa ca…o sa incerc sa scriu mai des. Macar asta nu vreau sa pierd, daca la toate celelalte a trebuit sa renunt 🙂

~ by Vero on March 16, 2011.

Leave a Reply

 
