everybody look to the left

“Cat de frumoasa esti iubito. Si-mi place cum ma faci sa simt.
Tu ma trimiti pe culmi. Si tot tu-mi soptesti lin
Ca daca as pleca,
Daca nu mai m-ai vedea,
Daca pana aici ne-ar fi
Tu si peste m-ai iubi.”

Neata. (pentru mine, acum. Cateodata si pentru voi, cand cititi).
Mi-am inceput dimineata cu versurile alea si am vrut neaparat sa fie si aici.
Am incercat, in prima faza, sa trec peste ele, sa le evit, sa le ignor.
Nu exista.
Incerc sa imi dau seama cum sta treaba cu multe din lucrurile pe care le credeam clare, si care acum sunt intr-o ceata in care poti sa bagi cutitul.
Mi-am dat seama, totusi, de un lucru simplu.
Nimic nu e simplu.
Am vrea sa fie, cateodata ne uitam la unele situatii ca si cum ar fi, dar niciodata nu e simplu.
Poate mi s-a intamplat numai mie sau poate e un fenomen general, dar ma simt…ma simt schimbata. Parca nici Soarele nu imi mai zambeste si parca si florile de primavara au incetat sa se amuze de alergiile mele.
Ma simt din nou o parte a turmei si, din nou, dau din coate si lupt sa scap de clasificarea asta. Daca si in alte dati am putut, pot si acum.

~ by Vero on March 22, 2011.

Leave a Reply

 
