to the left, to the left.

De ce ai vrea sa ranesti fiecare parte vie care a mai ramas sa ofere iubire?
De ce ai tine mortis sa vezi cum se scufunda si in alte suflete corabiile pline de sperante?
De ce ai minti ca maturizarea ucide visele si de ce ai vrea sa ucizi cat mai multe vise?
De ce nu ai crede in sperante si in vise si in mine?
De ce ai vrea sa ma mai la o parte si sa negi tot ce tine de mine?

Zilele trecute, S al meu a recunoscut foarte clar ca are nevoie de cineva. A fost o “declaratie” scurta si la obiect: eu oricat de puternic si incapatanat as fi, am nevoie de cineva nu doar pentru… 3.14 zDa.
Am incercat sa imi dau seama de ce naiba ar vrea cineva sa te raneasca si sa te faca sa te simti …
Si nu mi-am terminat gandul si mi-am dat seama ca ma intreb aiurea. Ca abordez gresit situatia.
As vrea sa ii pot ajuta pe cei care trec printr-o chestie de genu: tu tii la cineva, si poate si “cineva”-ul acela tine la tine, sau poate nu. Important e ca pe tine te deranjeaza comportamentul lui/.ei.
Va zici si voua ce mi-am zis si mie: inceteaza sa te gandesti de ce face ea chestia asta, si intreaba-te de ce naiba accepti tu chestia asta?
Toate au o limita, si probabil a mea nu a fost atinsa inca.
Asta este explicatie cea mai logica (si singura) pe care o pot gasi.

~ by Vero on March 26, 2011.

Leave a Reply

 
