yesterday’s love

Simt o greata imensa si un gol in stomac.
Nu imi place cand tu te ascunzi dupa deget si nu imi place cand crezi ca eu spun minciuni. Fi sincer cu mine, asa de sincer cum crezi ca eu nu sunt cu tine. Ca fiecare rana care te doare acum, nu e pentru fiecare minciuna, e pentru un adevar.
Hai sa nu mergem acol, hai sa nu incepem sa vedem la cine e adevarul si care a mintit mai mult. Ca nu o sa iti placa rezultatul, stiu, nu cred.
Nu stiu exact cum sa te abordez, mai nou.
Dar nu vreau nici in ruptul capului sa te las, nu, deloc.

Hope – Lighthouse
Sursa versuri.
I wanna sing
While the ocean sleeps
I wanna feel
What it’s like to be free
I wanna see
What you see in me
I wanna to know how it feels to believe

I feel lost somehow I’m drifting away
Was almost gone, you brought me to life again

So let me be your lighthouse
And I’ll help you find the way out
Of here

I see the tide is coming
Don’t let it take you away from me
there’s no way I’m jumping over
I know it’s your love that saved me
Cause I was lost
Somehow I’m drifting away
Was almost gone
You brought me to life again

So let me be your lighthouse
And I’ll help you find the way out of here

I can see the light
From a far away out
But it’s slowly drifting away from me

Cause I was lost
Somehow I drifted away
Was almost gone
You brought me to life again

So let me be your lighthouse
And I’ll help you find the way out of here
Let me be your lighthouse
And I’ll help you find the way out of here

Nu imi mai amintesc nici eu lucrurile pe care le-ai uitat tu. Dar macar imi amintesc simplitatea sentimentului pe care m-ai facut sa-l simt. As vrea sa pot sa ma exprim, stiu cuvintele, dar probabil te respect prea mult.

~ by Vero on March 28, 2011.

Leave a Reply

 
