Luni a fost despre tine.

Nu mai intalnisem niciodata asa ceva. “Empatia este foarte importanta pentru voi.” Asta mi se repetase inca din primul an de facultate si asta imi venea acum viu in memorie. Empatia. Incercasem sa ma transpun. Incercase si chiar adoptasem o serie din obiceiurile acelea ciudate.
Un complex ciudat de inferioritate imi invada corpul de fiecare data. M-am gandit ca nu e in totalitate corect ce fac, dar nici absolut gresit nu era. Poate intelesesem in sfarsit ce simtea. Sau poate ar fi trebuit sa multiplic totul de cateva zeci de ori.
Brusc, imi revenise in memorie o zi care, atunci, nu crezusem ca avea ceva memorabil in ea. Ultima Luni din Martie in primul meu an de facultate.
Atunci aflat atat de viu ce anume inseamna empatie. Atunci mi-am dat seama ca altii nu o sa poata sa simta niciodata ce am simtit eu in acele clipe. A fost suficient pentru mine, dar nu a fost nici jumatate din cat simt altii, nici jumatate din cat ignora ceilalti.

~ by Vero on March 29, 2011.

Leave a Reply

 
