te-am simtit.

Te visasem aseara. Imi e atat de dor de tine in ultima perioada, ca nu imi ajunge sa ma gandesc la tine toata ziua. Te mai si visez…toata noaptea.
Si stii ce a fost ciudat aseara? Ca am visat ca te-am visat.
Visam cum visam ca ma duc la spital, unde trebuia sa dau sange. Si apoi, cand am ajuns la spital si ma pregateam sa-mi fie cautate venele,
a inceput o melodie din visul- realitate, si m-am trezit in celalalt vis.
Era la mine in apartament. Cu patura mea pufoasa si cu cealalta, de lana, peste ea. Eram pe a mea pernuta moale. Si lumina din camera
a celui de la etajul trei, din celalalt bloc, imi batea exact in ochi. Chiar si luminita mea de veghe, in forma de
buburuza, am vazut-o. Poate totusi nu visasem. Mi-am miscat picioarele, pentru ca imi placea sa simt cearceaful moale. Ma mangaia. Asa ma minteam.
Miscarea mi-a permis sa imi dau seama ca sunt singura. Singura in casa, singura in pat.
Revin cu gandul ca “poate eram totusi treaza. A fost prea real” atunci.
Am oftat si mi-am inchis ochii, incercand sa adorm, dar nu inainte sa verific ceasul de pe telefon.
Era patru. Nu stiu daca patru fara ceva sau patru si ceva. Patru, cu aproximatie.
“Nu m-ai sunat in seara asta”. am gandit trista, si am intors telefonul cu ecranul in jos, pe o perna de langa mine.
“De ce sa te sun, daca sunt aici, acum?” mi s-a parut ca aud. Nici macar nu m-am speriat, cum as fi procedat in mod normal.
Stiam de imeginatie am si stiam ca nu ar fi prima data cand as fi auzit pe cineva vorbind.
Dar absolut niciodata, singura fiind, nu am simtit atat de viu o atingere.
Tu ma prindeai, de undeva din spatele meu, in brate.
Aveam senzatia ca poate sunt nebuna, dar cu toate astea, nu am refuzat sa “ramai” pana dimineata acolo.
Si dimineata… dimineata m-am trezit cu un gol imens cand am vazut ca jumatate de pat e gol din nou.

~ by Vero on April 16, 2011.

Leave a Reply

 
