Despre.golB

Zambesc, de putine ori ironic, de cele mai multe ori foarte amuzata, cand mi se vorbeste de tine. Sunt foarte dependenta de tine, am nevoie de tine si, recunosc, ma ajuti mai mult decat ma ajuta orice alta persoana sau lucru.
Dar relatia dintre noi nu e absolut deloc cea care se gaseste in mintile celorlalti.
Nu ma mint. Suntem realisti amandoi, da. Stim ca oricat te-as iubi, dragostea mea, si oricat ai tine la mine, eu o sa imi vars mereu lacrimile la tine si tu o sa imi dai mie sfaturi. Si atat. O sa am grija de tine. O sa fi alaturi de mine o viata. Poate, cateodata, doar pentru mine.
Totusi, e complet neadevarat ce se spune de tine…

~ by Vero on April 17, 2011.

Leave a Reply

 
