stai/pleci. Am un plan!

Cel mai mult mi-ar placea sa pot sa ies din corpul meu, dar sa raman acolo, in acelasi timp.
As vrea sa ma analizez. Sunt curioasa, cunoscundu-ma, dar ramanand rationala, la ce concluzie as ajunge despre Veronica cea aeriana si indragostita-mereu.
Mi se pare curios cum reusesc sa imi explic foarte clar unele lucru, cum am o baza si am logica si cum sunt sigura pe mine. Pana imi amintesc de tine. Si las totul pe mai tarziu. “Inca putin, si dupa, gata.”
Mi-am facut din nou un plan, care are maximul de logica pe care il poate avea ceva nascocit de mine. Si de data asta, cred ca o sa imi iasa.
Ma bazez foarte mult pe firea oamenilor. Si tu esti om, asa ca ma bazez foarte mult pe reactia ta, care ar trebui sa fie reactia generala a oamenilor.
E un sentiment ciudatel prin interiorul meu. As vrea sa ma faci fericita… dezamagindu-ma. Nu imi prea pot inchipui cum tu ai reusi sa accepti o serie de lucruri cu care nu esti obisnuit si nu prea te vad renuntand la o parte din ce cunostea, pentru ceva cu totul nou. Asta ar fi nesiguranta cu care as trai, daca ai ramane: ca oricand poti sa pleci spre ceva ce cunosti mult mai bine.
Dar daca nu ai ramane niciodata sau daca nu ai veni deloc, poate ar fi usor. Firea mea egoista ar alege ce e mai bine pentru sanatatea mea mintala. As putea sa fiu suficient de rationala sa nu accept sa fiu ingropata de vie intr-o durere pe care nu as recunoaste-o niciodata in fata celorlalti.
M-am gandit ca oricum o sa ma doara. Si m-am gandit si ca oricum nu o sa mai vreau alta persoana in locul tau (“de ce?” pentru ca am sa fiu suficient de incapatanata sa te pastrez mereu viu in memoria mea si pentru ca mi-a fost suficient de greu sa iti arat tie ce sunt).

~ by Vero on April 18, 2011.

Leave a Reply

 
