asa-i, babe?

Babe, am inceput de atatea ori sa scriu ceva despre noi.
Si, babe, tot de atatea ori nu am reusit.
Mi-am dat seama nu ca nu ar fi cine stie ce lucru,
ci doar ca nu vreau ca cineva sa stie despre acest lucru.
Bai, babe, tu ti-ai imaginat vreodata realitatea?
Ai stat sa te gandesti cate lucruri nu ar mai exista,
dar de alte cate sute de lucruri ne-am lovi la fiecare pas?

In serile cu luna plina si cand cerul e senin,
dar nu doar si numai atunci,
am stat, babe, si m-am gandit.
Am incercat sa vad, mai departe, zile, luni, ani,
dar adevarul e ca alaturi de mine n-ar rezista
nimeni.

Babe, daca nu vii
nu stiu daca nevoia de a te sti va mai fi asa importanta.
Vreau sa pot sa ies din vis,
dar, vezi tu, realitatea celor patru pereti albi
nu ar fi la fel de fermecatoare.
Si, babe, m-am gandit la inca un lucru…
O sa il stii cand vii.

~ by Vero on April 29, 2011.

Leave a Reply

 
