Beigbeder zicea ca Dragostea dureaza trei ani.

hm. “nimeni nu te avertizeaza ca dragostea dureaza trei ani si ca ea este o emisie, de scurta durata, de dopamina, noradrenalina, prolactina, luliberina si ocitocina.”
Nu te minti ca o sa imi fie dor de tine. Nu o sa ma mai mint nici eu. Nu ai reusit niciodata sa intelegi cel mai simplu lucru despre mine: imi place sa vorbesc. Si vorbesc mult. Si de cele mai multe ori schimb subiectele cu o viteza ametitoare si de si mai multe ori uit sa respir regulat. Pentru ca imi place sa spun. Si cand exista pericolul de a ajunge intr-un camp necunoscut, ma retrag. Tac abia atunci cand nu stiu despre ce vorbesti. Si stii de cate ori ai incercat sa ma faci sa tac, vorbind despre exact lucrurile pe care le stiam perfect? De prea multe ori.
Mi-ai taiat aripile. Si mi-am dat seama prea tarziu ca oricat as incerca eu, tu ai sa ramai definitia perfecta a dexului pentru “incapatanare”. Nu mai exista nici un motiv pentru care sa imi doresc inca sa te mai vad.
Nu prea ma descurc sa nu fiu indragostita, pentru ca e ceva ce vine odata cu fiecare raza de soare si nu inceteaza niciodata, oricat ar lipsi luna de pe cer. Nu pot alege cand sa ma indragostesc sau de cine, dar daca am invatat ceva in tot timpul asta irosit de inima, e ca pot decide cand sa se termine “şarada” si cand trebuie sa merg mai departe.

~ by Vero on June 26, 2011.

2 Responses to “Beigbeder zicea ca Dragostea dureaza trei ani.”

  1. Durează 3 ani mai mult decât de aștepți 🙂 îți zic eu

Leave a Reply

 
