am fost odinioara

Mai stii toate melodiile alea…? Alea pe care nu puteam eu sa le ascult de nici un fel. Alea care ma obsedau abia atunci cand era aproape de a te pierde. Mai stii macar una din melodiile alea multe care spuneai ca sunt pentru mine? Pentru noi.
Am ascultat-o azi pe una din ultimele.
Stii ca totul putea sa depinda, intr-adevar, de noi? Oricat de neinteles ai parea, se pare ca in sfarsit ai gasit pe cineva. Si te intelege. Sinceritatea cu care crede in doua simple cuvinte aduce pe fata mea cel mai malefic zambet posibil. Te intelege.
Cat de clar poate sa fie ca nu are nici cea mai mica idee in ce se baga? A spart un intreg, doar. Pe care probabil tu nu il simteai, oricum, dar cu care eu m-am mintit perioade lungi.
Interminabile nopti de nesomn si nesfarsite calatorii in mine m-au facut dupa prea mult timp sa vreau sa spun “NU”. Arunci ciorna pe care ne-am scris visele. Nu. Arunc partea din mine care se inspira din tine.
Te las in urma mea si de fiecare data cand o sa simt ceva greu in interiorul meu, o sa trag aer adanc in piept si o sa ma gandesc la gradul imens de neimportanta pe care mi l-ai acordat.
Sunt mult mai buna de atat. Stiu cate am de pierdut daca mai continui sa ma droghez cu iluziile tale. Stiu si cate am de pierdut daca ma rup de tine total.
Tu nu crezi deloc in sentimentele pe care le enumeri. Eu regret fiecare cuvant care e fals acum si pe care ti l-am spus atunci. Tu vezi prapastia? Si simti ca e intre noi? Nu mai suntem pe aceeasi margine, privind speriati, dar mana in mana, spre toate provocarile care ne asteapta, peste toate incercarile ce nu au sa mai fie niciodata. De ce mi-ai dat drumu’ la mana?
Imi e frica sa ma rup total de tine, dar daca nu ma intorc acum spre realitate, o sa ma rup de ea. Corecteaza-ma daca gresesc, dar nu trebuia ca totul sa para putin mai firesc in doi? Nu trebuiau sa existe momente, dar sa le depasim? Inchipuie-ti. Au fost si lacrimi…si fara stropi de la ploi de vara.

~ by Vero on June 30, 2011.

Leave a Reply

 
