imi intind mainile

Revin la realitatea limpede pe care am parasit-o pentru o perioada scurta. Revin la viata. Mai am putin si o sa pot sa ma bucur in totalitate de razele de soare (si-o sa le las sa-mi prajeasca pielea – intre 8:00 si 10:00), de mirosul de iarba cosita proaspat, de leneveala, de cuvinte insirate intr-un fel romantic. Daca ar fi sa ma nemultumeasca acum ceva, ar fi un singur lucru. Regret ca nu mai e nimeni in casa de la tara si regret ca nu ma pot duce acolo. In fiecare vara imi e dor de ciresul din gradina. Acolo am citit prima carte, sub cires. Acolo am mancat ce-i mai buni pepeni. Sub cires. Acolo imi dormeam fiecare dupa-amiaza. Sub cires. Acolo am simtit ca prind aripi, pe hinta. Sub cires.
Stii sentimentul ala ciudat, cand stii ce vrei si trebuie neaparat sa imparti cu toti cei care iti sunt dragi un anume lucru, dar nu ai absolut nici o idee cum sa incepi?
M-am gandit ca viata nu o sa astepte dupa mine sa ma hotarasc ce sa fac. Abia acum mi-am dat seama ca trebuie ca multe din deciziile importante sa le iau din mers. Spontaneitate. Un capitol caruia nu i-am acordat prea multa atentie. Nu stiu cum ma descurc, dar daca ar fi sa privesc putin in urma… Da, au fost bune si deciziile luate pe moment.
Imi amintesc cel putin doua din cele mai magice momente din viata mea. Si stiu sigur ca nu le-am planuit. S-au intamplat cand m-am lasat dusa de val.
Cu toate ca nu tin neaparat sa fac ceva sa te deranjeze – sa deranjez, in general, stiu sigur ca nu vreau nici sa ma conformez. Imi iau propriile decizii si incerc sa ma distantez de tine. De voi. Tu, lume perfida, care ne vrei pe toti la fel. Pentru o secunda am crezut ca ti-am descoperit misterul. Tineam in mana unele din raspunsurile la intrebari care nu-mi dadeau pace. Dar cu cat stiu mai multe, cu atat imi dau seama ca stiu tot mai putine.
Mi-am dat seama ca fiecare decizie gresita m-a dus, intr-un final, pe poteca unde-mi era locul. Mi-am dat seama ca oricat m-as invarti, pentru o perioada, intr-un labirint, cineva tot o sa ma prinda de mana, la un moment dat si o sa ma intoarca spre lumina.

~ by Vero on July 1, 2011.

Leave a Reply

 
