Issues: sleep.

Pe ideea ca “what goes around…comes around”, incep sa imi fac griji. Cred ca partea de “comes around” se pierde pe undeva. Bai, n-am fost eu “BFF” si la nevoie cand…ai avut nevoie? Guriţa. Sa nu aud un “NU”. Ca putin ma intereseaza parerea ta,acum. Dar, daca ar fi sa reusesti, totusi, sa treci peste valu’ ala imens de mandrie, ai recunoaste faptul ca nu ai reusit sa faci ce trebuia sa faci. Aveai un rol si l-ai jucat prost. Egoismul meu are limite…dar nu stiu de ce voiam sa vorbesc despre ‘ceva tu, ceva prostie, ceva nelimitat.’
No, e cam ora doua. Du-te-n pat, daca poti…Nu, nu pot. Nu pot sa opresc muzica. Mi-am gasit o obsesie? Mi-am gasit o obsesie!
Se termina in 3 minute. Bun s-asa.
Cred ca ceva cu ghinion ma urmareste in ultima vreme. A trebuit sa ascult radio vreo saptamana si acum stiu toate versurile de prin topuri.
Nu, nu e numai asta. Stii cum e sa zici “frate, incerc si eu o tigara”; iei un pai din pachet, iei bricheta in mana, nu merge; a doua bricheta, nu merge’ a treia bricheta, n-are gaz. Intr-un final, chibrite. Se rup, se indoaie, se ard la secunda. Stii cum e sa vrei musai ceva, si sa nu ai?
Azi vorbeam cu un prieten bun (cel mai bun prieten al meu din toata lumea asta mare). Povesteam despre cum e atunci cand, intamplator, esti singur, si tot imtamplator, esti pe strada, si din obisnuinta, incepi sa razi.
Ideea lui: nu e nici o problema daca rad singura, in public, ma impiedic pe suprafete perfect drepte si rad, raspund proprilor ganduri, dau din maini, in public, cand sunt singura. Nu e absolut nici o problema, daca eu ma simt bine.
Ideea mea: oricum nu o sa ma pot opri, dar s-ar putea sa am nevoie de ‘ajutor specializat’.
Sunt curioasa daca toata lumea are probleme. Psihice. Probleme psihice. La cap, no. Dupa o privire, un cuvant, yada-yada, pot sa arunc oamenii in categorii (in care nu e chiar musai sa ramana). Nu am intalnit ‘normali’ pana acum.
Tind sa cred ca nu exista. Sau daca exista, nu iasa din casa. Ceea ce ii face inadaptati, si deci au un fel de problema.
Mai am o curiozitate…

~ by Vero on July 22, 2011.

Leave a Reply

 
