what do I want from me?

Eram cuprinsa de un sentiment ciudat. Il simteam nou. Eram fericita si ma simteam eliberata, dar in acelasi timp, ceva greu, inauntrul meu, ma tragea spre regrete. Eram confuza. Mai confuza decat mi se intampla sa fiu intr-o zi normala. Mi-am luat cheile de pe birou si am plecat prin oras.
Apreciasem mereu viata intr-un oras mic, cu toate ca mi-as fi dorit ca, in acest oras, sa pot schimba oamenii. Sau macar sa le fi schimbat mentalitatea.
Ma oprisem intr-un loc de unde puteam sa vad partea de jos a orasului – centrul orasului. Cu bulevardul lui inca in constructie. Cu oamenii care nici macar acum nu incetau sa se plimbe aiurea dintr-o parte in cealalta. Nu reuseam nici dupa o viata petrecuta acolo sa-mi dau seama de unde atractia asta pentru exact partea aceea a orasului. Erau ca niste muste atrase de lumina. Doar ca seara nu era lumina…
Ai incercat macar o data sa fi sarcastic aici? Aici, in Romania, sau aici, unde stau eu. Si ironia e “pedepsita” cu priviri pierdute. Dar sarcasmul, care pare atat de real, care e atat de ‘insesizabil’…este aproape privit cu admiratie. Cei sapte ani de acasa incep sa scada, ca lumea incepe sa fie super ocupata, si se vede urat de tot. Se vede in cazul generatiei mele si mai ales dupa ea.
Ma gandeam la tot felul de lucruri, dar mai ales la oameni ma gandeam. Eram atat de egoista. Niciodata nu-mi dorisem pe cineva, mai mult decat atunci. Voiam sa plang in fata cuiva si sa fiu sigura ca nu voi avea, dupa, sentimentul ala ciudat, de jena.
Regula de aur: toate mi se cuvin, dar trebuie sa muncesc pentru ele.
Muncisem pentru tot ce aveam. Pretuiam tot ce aveam. Si tocmai de aia nu intelegeam de ce, pe rand, lucrurile din viata mea incepeau sa dispara. Eu nu mai eram la fel, prietenii mei nu mai erau la fel. Chiar si orasul se schimba.
M-am intrebat, mai mult prosteste, daca tot ghinionul meu se va termina cand se vor termina si lucrarile de ‘infrumusetare’ a orasului. Eram curioasa. Confuza si curioasa. Si nu era ceva nou.

~ by Vero on July 22, 2011.

Leave a Reply

 
