frangmente. 3

Problemele mele tin mai mult de ceea ce vad, decat de ceea ce simt. Nu las dreapta sa se amestece prea tare cu stanga. Nu las prea multi sa se amestece in viata mea. Si mai important, nu las sentimentele sa-mi domine ratiunea. Matematica!
Cand eram putin putin mai tanara, oamenii ceva mai in varsta obisnuiau sa imi dea sfaturi sau sa imi critice deciziile, argumentand ca ei “stiu mai bine”. Cu timpul mi-am dat seama ca nu stiau mai bine decat mine, dar ca, macar cateodata, aveau dreptate.
Acum am ajuns sa ascult ce spun oamenii, sa le cantaresc cuvintele, sa fiu mai atenta la ei. Cu timpul… am pierdut sau am ascuns prea bine in mine lucrul care trebuia sa-mi pastreze sufletul cald si tanar.
Povestile raman povesti si mai departe de ecrane sau de paginile unor carti pentru care autorii au stors si maximizat minciuni, mai departe e realitatea. In care, cel putin pentru moment, nu mai vad nimic din fantezia si magia care ma faceau sa zambesc.
Imi e frica de un singur lucru: sa nu uit.

~ by Vero on August 5, 2011.

Leave a Reply

 
