fragmente. 4:Incep sa-mi revin

Ma simt mai bine acum. Cu toate ca zac inca intre incertitudinea de a nu stii sigur daca esti din nou al meu si siguranta ca nu te-am avut si nu te voi avea niciodata.
Poate imi gasesc scuze sau poate chiar am dreptate. Faptul de a nu te fi avut niciodata, absenta ta constanta se impletesc cu nevoia mea de tine. De un “tu” imaginar, ce nu va putea exista niciodata mai departe de granitele imaginatiei mele.
Greselile pe care le fac nu ma aduc mai aproape de tine. Si nu e nevoie sa ma iubesti daca nu ma poti accepta. Dar te fac pe tine sa devi din ce in ce mai rece cu mine. Si, cu toate ca stim lucrul asta, nu ma pot abtine sa nu-mi fortez norocul. Ating frecvent limitele, dar probabil nu e doar din obisnuinta.

~ by Vero on August 7, 2011.

2 Responses to “fragmente. 4:Incep sa-mi revin”

  1. nice

Leave a Reply

 
