heart+mind

! Sa clarificam un lucru: inima (heart) si suflet (soul) sunt lucruri diferite.

Se scrie o carte despre mine. E o carte pe care sufletul meu se chinuie sa o mazgaleasca. Si incearca sa fie cat mai atent. Dar daca, in general, este greu sa iti dai seama ce a vrut “autorul sa spuna”, ca si critic, intr-un roman oarecare, sufletului meu ii este de cateva sute de ori mai greu sa isi dea seama. El trebuie sa decida, dincolo de aparente, cine castiga intr-adevar, lupta dintre minte si inima.

In ciuda faptului ca imi place sa consider sa sunt un om rece care poate, mai nou, sa ia decizii obiective, pare ca am uitat sa arunc niste “greutati” care ma fac sa stagnez.

Am invatat (constientizat) ceva inainte de vacanta…si e cam asa: exista evenimente -placute sau mai putin placute- care se petrec in viata noastra. Si vis-a-avis de care avem anumite ganduri…care ne determina anumite sentimente.  Sentimentele ne sunt, deci, determinate de gandurile pe care le avem in legatura cu anumite evenimente ce se petrec.

Exista o “formula”  care mi-a fost spusa in aceeasi zi, dar pe care o stiam de ceva vreme si care,  cu toate ca mi se parea egoista, obisnuiam sa o folosesc: orice mi s-a intamplat mie, se putea si mai rau; altora li se intampla si mai rau/ sunt inca norocos/norocoasa.

~ by Vero on April 16, 2012.

Leave a Reply

 
