BbM

Azi…facem postare altfel. Pentru ca astazi stateam de vorba cu o prietena. (Om pe care mi-a fost greu sa il “cuceresc”, dar care-mi bucura zilele). Si, stand de vorba cu prietena mea, la un moment dat, dupa cate un apel, fiecare, din partea unui mascul, each, starile noastre de spirit s-au schimbat. 

Ea a inceput sa radieze din nou, sa zambeasca, sa fie joviala. Eu, on the other hand, am devenit serioasa. Si poate am inceput sa ma gandesc, pentru cateva secunde, la minutele acelea scurte de conversatie. Ale mele. 

Si mi-am dat seama, dupa un comentariu al ei (“te-ai intristat”), ca nu lucrurile care se intampla sunt cele care ma intristeaza, ci acelea care nu se intampla. Ideile lasate nespuse, dorinte nerostite. Gesturi intrerupte. 

Nu imi ascund emotiile si nu imi e frica de sentimente. Asta pana vine vorba de schimbari brutale. Imi e frica sa las in urma ce credeam sau ce simteam. Si nu vreau sa adaug emotii unor intamplari care nu vreau sa ma marcheze. Nu vreau sa existe fluturasi dupa ce momentul a trecut. 

Nu mi-am dat seama prea bine cum sta treaba cu viata. Cunosc mai multe, imi doresc sa aflu, in continuare, si mai multe, sunt insetata, dar nu as putea sa spun complicat. Nu, hai sa nu complicam lucruri carora le-a luat atat sa para simple. 

 

~ by Vero on August 11, 2012.

Leave a Reply

 
