simţim prea puţin

Nu mi se întâmplă să ascult “melodia noastră” şi să simt fiori. Nu mi se întâmplă să vizitez locuri în care am fost împreună şi să mă simt apăsată de greutatea amintirilor noastre. Şi, atunci, mă gândesc că poate asta mă va salva, la final.
Dar, totuşi, mă sperie că zâmbesc, trist sau cu lacrimi de încântare în ochi, câteodată, când îmi amintesc de tine.
Eu nu am lăsat lumea să-mi fi furat dragostea. Eu te-am oferit lumii. Eu am ştiut că fiecare carte pe care o citisem până în acel moment şi fiecare film de dragoste pe care îl văzusem, era inutil. Nu ştiam ce să fac. “Nimeni n-o să îţi explice ce e dragostea.”
My love, noi ne-am cunoscut când eram prea tineri şi aveam lumea contra noastră. Mi-am dat seama de asta când te-am văzut.
“Părea că nu m-ai recunoscut.”…oh, dar te recunoscusem. Asta era motivul pentru care îţi zâmbeam. Un fior călduţ a străpuns întregul corp şi m-a făcut să fiu atât de conştientă de fiecare milimetru din corpul meu. Simţeam rece şi apoi fierbinte din vârful nasului, până în umeri, coate, degete. Mă simţeam goală pe interior şi în acelaşi timp, mi-aş fi dorit să fiu încă o dată plină de dragostea pe care mi-o oferiseşi cândva.
Păstram cu mine fragmente, dar niciodată o amintire întreagă. Îmi amintesc că, până să fi intervenit viaţa…sau soarta…sau karma…până să fi intervenit noi între noi, credeam că îmi eşti suficient. Tu şi cu mine. Atât.
În prezent, aş putea cu uşurinţă crede la fel…dar, vezi tu, anii…anii m-au făcut mai amară. Cred în mine, când spun că mi-ai fi de ajuns, dar ai stricat sentimentul de siguranţă şi comfort. Nu aş crede în tine şi atunci, să mergem împreună până la capătul lumii şi să rămânem acol nu ar fi posibil. I don’t trust you anymore.

~ by Vero on December 17, 2012.

Leave a Reply

 
