hei oh

Într-un amalgam ciudat de vise, de foste dorinţe şi de frici care se poate ca niciodată să nu fie atinse, îmi îndrept încă odată privirea spre tine. Şi chiar dacă niciodată nu ai ştiut ce sau când să spui, ce şi când să faci, de data asta pot doar să sper că ai să mă strângi în braţe şi ai să îmi spui, o singură dată, că “o să fie bine”.
Nu mereu “bine” este ceea ce ne dorim sau ceea ce avem nevoie. Din când în când, doar, îmi doresc să fi fost în papucii altcuiva.
Am devenit atât de acră…

~ by Vero on January 7, 2013.

Leave a Reply

 
