somn, sfoară, verde, elasticitate, ore, floare, visare, îmbrăţişare

Mă simt îngrozitor. Niciodată nu mi s-a întâmplat să deranjez un curs (sau, în liceu, vreo oră) pentru că mă simţeam rău şi aveam nevoie să ies. Dar…azi s-a întâmplat. Pot să dau vina pe tine?
Să te învinuiesc şi pentru că mi-ai clătinat încrederea în mine, pentru că m-ai dat peste cap, pentru că, din cauza ta, am pierdut. M-am pierdut pe mine şi încă mă mai caut. Din cauza ta te-am pierdut pe tine…şi n-am să te caut.
Mi-ai stricat complet planurile de viitor şi nu mi-ai fost prietenul ce ai promis că vei fi. Pentru astea aş vrea să te urăsc. Aş vrea să pot spune: da, eşti un nimic pentru mine. Uite ce ai făcut. Mă bazam pe asta şi ai dat dracu’ tot.
Dar…adevărul este că lucrurile astea…sunt puţine comparativ cu ce au făcut alţii.
Sunt indirect supărată pe mine. Sunt supărată pe tine pentru cum mă faci să mă simt faţă de mine. Îmi cer eu scuze de la mine.
Că m-am rănit.
“Vero. Ştiu că mă asculţi. Şi ştiu că ai să vrei să ieşi din colţul mic în care te ascunzi acum. Sunt pregătită să te aştept oricât. Doar să nu îţi ia foarte mult. Eşti anul cu licenţa. Ai meditaţiile. Ai cursul. Ai sănătatea răblăgită în ultimele săptămâni, de care trebuie să ai grijă. Ai oameni care se bazează pe tine. Hai, te ajut. Şi împreună putem. Eşti mai bună de atât. Hai că poţi.”
Din când în când, cred că îmi amintesc ceva. Şi amintirea ta simt că mă taie. Practic.

[Mergeam zilele trecute pe stradă şi am început să râd, brusc, la gândul “eh, măcar nu este al ei“. Apoi mi-am dat seama de continuare dar nu e nici al meu şi, aşa ironic cum este, am început să râd şi mai tare. Singură. Pe stradă.]

Chiar dacă se întâmplă ca, în această perioadă, să nu fiu tocmai ok, cu atât mai puţin când vine vorba de tine, asta nu înseamnă că nu recunosc că a fost bine.
a fost bine şi să nu uiţi ce bine
a fost odată
Întrebarea e: m-ai iubit vreodată?

Nu contează că nu ai făcut-o cum aş fi vrut. Apreciez…ceva. Apreciz ceva, da. Acest “ceva” cred că este efortul de a fi încercat.
Şi evident că au fost şi perioade bune. Şi evident că ţin cu dinţii de ele şi că nu voi lasă partea rece şi răutăcioasă din mine să le ascundă, să le şteargă, să le elimine.
Îmi aleg acum 21 de cuvinte simple prin care să exprim ce simt pentru tine. Care să reprezinte ce simt. Mă încurc în sens: 21 de cuvinte fără o logică evidentă, care să se refere clar la ceea ce reprezinţi.
21 de cuvinte: somn, sfoară, verde, elasticitate, ore, floare, visare, îmbrăţişare, film, fire de păr, etaj, lenevit, sărut lung, încăpăţânare, dramă, atac de panică.
Te iubesc pentru fiecare din ele. Te iubesc ca prieten, ca iubit (ce niciodată nu vei mai fi), ca om ce s-a apropiat de sufletul meu. Şi te iubesc şi ca om care şi-a întors spatele după ce a văzut cine sunt.

~ by Vero on April 1, 2013.

2 Responses to “somn, sfoară, verde, elasticitate, ore, floare, visare, îmbrăţişare”

  1. ma doare furtuna din sufletul tau, dar in acelasi timp sunt , pot spune cu jumatate de gura, intr-un fel ciudat ca sunt incantata cand cei ce n-au sange-n. . . . vine, se dau benevol la o parte. cred ca-mi place ideea ca nu vei tarai dupa tine un. . . . sa zicem elegant, ratat din start ! sorry, luv u ! dar stii bine ca e adevarat ! sper doar sa nu te superi pe gura pacatosului ce adevar graieste !

Leave a Reply

 
