eco(u)

Get this left handed lover out of your way
They look hopeful but you, you should not stay.

Amân un fel de confruntare cu realitatea de prea mult timp, deja. Dar e ca şi cum nu mai vreau sau nu mai ştiu. Nu vreau să testez alte limite. Pun pauză, o perioadă, fiecărui alt plan şi las cel mai important lucru să se desfăşoare.

mă repet, într-adevăr, când spun că ne adunăm viaţa din sacrificiile pe care le facem pentru alţii.

Mi se întâmplă şi mie (şi dacă nu ţi s-a întâmplat încă, ai răbdare) să am un rol important în viaţa unor oameni. Şi mi se întâmplă să nu fi văzut niciodată înainte scenariul. Aşa că, precum un amator, încerc să nu mă dau de gol, încerc să fiu cea mai bună la orice se presupune că ar trebui să fac şi sper, cu toate că nu ştiu de ce, să fiu eu aleasa. Al meu să fie rolul acela cel mai important. Nu mă gândesc că, ulterior, se poate să nu îl vreau.

Cu toată aiureala ce periodic zace în mine, mi se repetă că nu sunt egoistă. Dar de unde ştiu ce-i ce se pronunţă?

Oamenii noi din viaţa mea, deschid cufere cu întrebări vechi. Şi, astfel, fiecare cuvânt adresat, este supra-analizat. 

Şi nu ştiu cum fac, dar mereu mă întorc la ce ştiu, la clişee, la alţii care înaintea oricui au greşit. Şi încă odată eu, aşa cum sunt, mă întorc la obiceiuri care…care.

~ by Vero on April 25, 2013.

Leave a Reply

 
