Ciudatenii si alte specii

Nu stiu daca este de la praful de pe monitorul meu sau ceva chiar se intampla, dar mi se pare ca vad lucrurile altfel. Cred ca putinul dor pe care il pot simti in acest moment se indreapta spre tine. Incerc din rasputeri sa ma tin cat mai adunata, cat mai linistita si calma. Si cu cat incerc mai mult (si-mi iasa mai tare), cu atat mai viu simt dorul de tine.
Drag.a, incerc sa-mi dau seama de ce. Si este ciudat…pentru ca stiu raspunsul. Dar nu ma multumeste. Eu am nevoie de motive clare, explicate de tine, nu de motive pe care eu le stiu pentru ca eu le deduc.
M-ai tinut pe linia de plutire si nu mi-ai dat voie sa dramatizez in nici un moment. Am gasit asta fascinant. La tine, dar si la mine. Si in acelasi timp…am considerat asta aproape frustrant. Dar mi-a placut de tine. Am apreciat maturitatea relatiei noastre.
Si, abia vreo 17 zile mai tarziu reusesc sa inteleg mai multe.
Consider oarecum ciudat faptul ca, dupa un timp, pot sa privesc cu alti ochi ceva ce credeam ca inteleg atat de bine…

~ by Vero on September 19, 2013.

2 Responses to “Ciudatenii si alte specii”

  1. trecute prin filtrul constiintei si al timpului, toate intamplarile au un alt inteles dupa o perioada !

Leave a Reply

 
