ma declar partial vinovata

De când mi-am dat seama ce frumos este, scriu. Și, de când mă știu, dau niște sfaturi fantastice (altora), dar nu-mi urmez aproape niciodată sfaturile. Aparent, cele două nu au nimic în comun, dar exact așa cum m-a obișnuit, viața este aici să-mi arate că exact în momentul în care cred că știu ceva, acel ceva este dat peste cap.
Ne cunoaștem vreodată cu adevărat? Știm vreodată să spunem clar cine suntem și ce vrem, fără ca prima să lase loc de interpretări, iar a doua, de schimbări?
Sună exact așa cum (nu) trebuie: înainte aveam idee spre ce țintesc.
În prezent, privesc plină de răceală mai mult de jumătate din lucrurile ce mi se întâmplă. Nu vreau să le las să mă afecteze, poate, dar nici nu știu să separ posibile dureri, de posibile bucurii. Așa că trec pe lângă mine câte puțin din ambele categorii și tot ce pot face este să le privesc.
Simplu, vezi tu? Simplicitate.
Înainte să continui, trebuie să specific ceva: cred că mă amorezez. Partea proastă (predominantă) atunci când mă amorezez este că devin complet idioată în raport cu persoana respectivă și că, dacă în mod normal aș putea face o persoană ”obișnuită” să se amorezeze de mine, când sunt eu deja amorezată, tot ce pot face este să mă chinui cu fiecare părticică din mine să trec neobservată.

~ by Vero on October 26, 2013.

One Response to “ma declar partial vinovata”

  1. holy shit girl ! da-i-nainte cu tupeu ! ce mama naibii astepti ? un branci ? se rezolva !

Leave a Reply

 
