didi.a?

Din când în când îmi dau seama că sunt tristă: în seara asta m-am simțit tristă pentru toată nefericirea care există în lume. Pentru fiecare persoană care nu este acasă; pentru cei care nu găsesc o plăcere în a citi; pentru cei care urăsc; pentru cei care nu știu să îmbrățișeze.
Mă gândesc, în seara asta, la tine. Și la alte câteva persoane, dar tu ești cel mai des în mintea mea. Îmi imaginez diferite moduri în care lucrurile ar fi putut să se întâmple dacă situația ar fi stat măcar puțin diferit. Mă gândesc la fiecare din multele lucruri pe care le-aș vrea diferit. Îmi imaginez diferite scenarii.
The one that got away.
Mă gândesc și la tine, A. Mă întreb cum ar fi fost, acum, viața mea diferită dacă ai fi avut același rol ca altă dată. Îmi lipsești și știi asta. Și eu îți lipsesc, mi-ai spus. Acum, că știm amândoi ce simțim, dar totuși, nu suntem împreună…este oare felul brutal și sinistru al vieții de a ne ține la distanță pentru a ne face să ratăm anii cei mai frumoși, ca mai apoi să ne aducă împreună?
My lover, my best friend. Singurul care a privit dincolo de aparențe, care a avut răbdare și a investit suficient timp. Îmi este dor de lucrurile care deveniseră un obicei pentru noi. Lucruri pe care le iubesc, dar nu le pot face cu alte persoane pentru ca…noi le-am făcut pentru prima dată, împreună. Sunt…sacre pentru mine.
După ce ai plecam, am încercat să refac trasee. Dar privesc cu alți ochi, reci și goi, ce altădată mă fascina. De ce nu am făcut noi mai multe lucruri împreună?
Evit să las libere tot felul de întrebări ce știu că mi-ar măcina sufletul. What went wrong? De ce nu am încercat să schimb ceva, atunci? De ce tocmai acum îmi revii în minte?Ce-ar fi diferit dacă distanța nu ar fi atât de mare?
În altă ordine de idei, poți ajuta pe cineva care nu vrea să fie ajutat? Și, mai mult, văd toate luptele pe care le duci, văd cum cauți un țărm…dar vreau, oare, să te ajut? Vreau să mai fiu eu umărul altora, când nu ajung eu însămi la umerii mei?

~ by Vero on November 19, 2013.

One Response to “didi.a?”

  1. tristuc. . . . dar atat de frumos spus ! amintirile trebuie sa ramana amintiri , de aceea se si numesc amintiri ! frumoase sau urate, sunt experiente de viata ! pastreaza-le intr-un coltisor al inimii si mergi mai departe ! da-i inainte cu tupeu copchila ! pentru ca poti ! e alegerea ta, doar a ta !

Leave a Reply

 
