Prima dragoste nu se uită niciodat

Câteodată ai nevoie să lași bucăți masive din suflet să iasă la iveală. Ai nevoie să fii vulnerabil, să fii fragil și tot ce îți rămâne este să speri că totul va fi bine. Să speri…pentru că a spera este singurul lucru cu adevărat frumos, singurul lucru ce mă face să cred ca până și după cele mai întunecate zile, soarele vă ieși, într-un final. Speranța că totul poate să fie mai bine decât îmi imaginez este singura… emoție reală.
Am auzit de atâtea ori că “prima dragoste nu se uită niciodată” și de fiecare dată am interpretat greșit. Prima dragoste m-a rănit profund și, după ce am reușit să-mi bandajez sufletul, dupa ce rănile s-au vindecat lăsând în urmă cicatrici care să-mi amintească mereu cât de adânc îngerii te pot rănii… abia dupa ce mi-a trecut “prima dragoste, prima inimă rănită”, m-am simțit superioară. Mai presus de toți aceia care susțineau că nu uiți, că niciodată din sufletul tău nu iasă cu adevărat persoana a cărei prim sărut a străbătut prin emoție fiecare bucățică a ființei. Sfidam ceva ce nu reușisem să înțeleg cu adevărat, dar păstram sămânța unui gând teribil: dacă totuși…?
Mulți ani după despărțire l-am văzut. Și abia atunci am înțeleg cu adevărat câtă dreptate au avut și cât de înțelepți erau toți cei care vorbiseră despre dragoste. Abia atunci am înțeles cât mă înșelasem…
Pentru prima secundă în care l-am zărit și am știut cu adevărat că este el, nu am avut nevoie de aer. Întregul corp era cuprins de emoția revederii. Dacă în trecut ar fi fost ură poate, acum simțeam o fericire fără limite față de prima mea dragoste. Încântare. Bucurie. Dragoste, în cea mai pură formă. O emoție pe care nu aș putea-o niciodată descrie, pentru că nu există cuvinte care să aibă forța de a conține în ele sentimentul.
Nu mi-am dorit nici o clipă să-mi fie din nou partener, dar sufletul meu era gâdilat de reîntâlnire.
În interior, pentru totdeauna, m-a schimbat acel simplu minut în care am simțit cu adevărat ce înseamnă a nu-ți uita prima dragoste, niciodată…

~ by Vero on March 28, 2016.

Leave a Reply

 
